Til din campingvogn og autocamper

Retur og Reklamation

Sådan fungerer vores returproces!

Kontrol af din ordre ved modtagelsen

Undersøg straks efter modtagelsen af din ordre, om varerne er ubeskadigede, komplette og leveret i henhold til fakturaen. Hvis det ikke er tilfældet, skal du skrive til os på kundeservice@zolio.dk. inden for 24 timer efter modtagelsen. Hvis du tager varerne i brug, har du accepteret leverancen og kan ikke længere bytte eller returnere den.

Returnering af din ordre

  • Er du ikke tilfreds med den leverede vare, passer den ikke, eller er den defekt? Du kan returnere eller bytte varen, også uden begrundelse, inden for fortrydelsesfristen på 14 kalenderdage. Inden du returnerer noget, anbefaler vi, at du læser betingelserne for returforsendelser nøje igennem;
  • Vil du bytte varen til en anden? Det kan du også hos os. Skriv det i din returanmodning eller i en e-mail til os;
  • Kun varer, der returneres i komplet, ubrugt og ubeskadiget stand og i originalemballage, opfylder betingelserne for fuld refundering af købsprisen;
  • Vi kan holde dig ansvarlig for en eventuelt opstået værdiforringelse;
  • For at kunne returnere varerne gratis skal du bruge en returlabel fra os;
  • Vi tilbagefører købsprisen for de returnerede varer inklusive forsendelsesomkostninger (for vores standardforsendelsesmetode) på det kontonummer eller det kreditkort, du betalte med.

Hvordan fungerer det?

  1. Senest 14 dage efter modtagelsen kan du foretage en returanmodning nederst på vores hjemmeside. Du skal angive dit ordrenummer og din emailadresse. Herefter vises din ordre. Du kan nu angive, hvilke varer du ønsker at returnere;
  2. Når du har indsendt din anmodning, oprettes der en formular. Den skal du udskrive;
  3. Vores kundeservice vil på hverdage kontakte dig inden for 48 timer for at aftale, hvordan vi bedst kan behandle din returanmodning på en tilfredsstillende måde;
  4. Pak varerne omhyggeligt i en kasse, og vedlæg den formular, du har udskrevet;
  5. Hvis du har modtaget et link fra os til en pakkelabel, skal du også udskrive denne og klæbe den fast på et synligt sted uden på pakken;
  6. Aflever pakken på et af transportørens indleveringssteder i nærheden af dig.

Fortrydelsesret

Du har ret til uden begrundelse at ophæve en aftale inden for en frist på 14 dage. Den 14-dages fortrydelsesfrist starter på leveringsdatoen. For at gøre brug af fortrydelsesfristen skal du i en utvetydig erklæring (f.eks. skriftligt pr. post, fax eller e-mail) underrette os, Zolio B.V., om, at du ønsker at ophæve aftalen. Du kan benytte denne formular til brug af fortrydelsesretten, men det er ikke obligatorisk. For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt, at du har sendt din meddelelse om, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, inden udløbet af den 14-dages fortrydelsesfrist.

Konsekvenser af din brug af fortrydelsesretten

Hvis du gør brug af fortrydelsesretten, refunderer vi alle betalinger, du har foretaget indtil da, inklusive leveringsomkostninger (med undtagelse af eventuelle ekstraomkostninger, der skyldes, at du har valgt en anden leveringsog/eller betalingsmetode end den billigste standardleveringsmetode, som vi har tilbudt) omgående, og under alle omstændigheder senest 14 dage efter at vi er blevet underrettet om din beslutning om at ophæve aftalen, og efter at vi har modtaget de varer, vi har leveret til dig, i oprindelig stand. Vi gennemfører tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i noget andet. Under alle omstændigheder vil du ikke blive opkrævet noget gebyr for denne tilbagebetaling.

Download

Se formular til brug af fortrydelsesretten