Garanti og reklamation
Har du modtaget en beskadiget vare? Så kontakt vores kundeservice. Vi hjælper dig, så hurtigt vi kan! For at vi kan behandle din henvendelse hurtigst muligt, bedes du oplyse dit ordrenummer.
Har du en reklamation? Så kontakt vores kundeservice pr. mail, og oplys dit faktura- eller ordrenummer.
Dit købsbevis (din faktura) er også dit garantibevis. Opbevar det derfor omhyggeligt! Oplys dit ordrenummer eller fakturanummer, når du kontakter os.
Kontakt vores kundeservice. Så kan vi sende dig en kopi.
Når du foretager et køb, har du ret til at modtage en vare uden fejl. Det betyder, at du har ret til gratis reparation eller ombytning, hvis varen har fejl eller mangler. For alle vores varer gælder den garanti, som stilles af fabrikanten.
Garantien bortfalder, hvis du bruger varen forkert. Det kan f.eks. være, hvis du ikke har overholdt montagevejledningen, eller hvis du (i god tro) selv har foretaget eller har fået en tredjemand til at foretage en reparation, som har medført skade på varen.
Har du sendt os en mail med en reklamation? På hverdage modtager du en bekræftelse på modtagelsen inden for 24 timer. De fleste reklamationer kan vi behandle ret hurtigt. I enkelte tilfælde har vi brug for lidt længere tid. Dette angiver vi i så fald i vores bekræftelsesmail.